След миналогодишния дебют на концерна на автомобилното изложение „IAA Mobility“ в Мюнхен, „Paris Motor Show“ е второто голямо международно автомобилно изложение, на което GWM представя две от своите марки пред европейска публика.
ORA – марката за изцяло електрически автомобили, насочени към младите, проактивни градски хора – е представена с три модела, „ORA Funky Cat “, „ORA Funky Cat GT“ и „The Next Ora Cat“.
Два от тези модела бяха представени по-рано в България („ORA Funky Cat“ и „ORA Funky Cat GT“), в рамките на Автомобилен Салон София , през юни тази година.
„ORA Funky Cat “, и „ORA Funky Cat GT“ са екипирани още от базовото си ниво с голям набор от активни и пасивни системи за сигурност от ново поколение, благодарение, на които моделът постига максимален рейтинг от 5 звезди в теста за безопасност на EURO NCAP.
Капацитетът на батерията от 63 kWh осигурява пробег на автомобила от над 400 км. Електромоторът е с мощност от 169 к.с., а ускорението от 0 до 100 км. се осъществява за 8,5 секунди.
Третият модел под марка ORA, представен на изложението за автомобили в Париж – „The Next Ora Cat“ е първият пълноразмерен автомобил в европейското семейство на марката. Изцяло електрическото „купе“, с четири врати, има елегантен и стилен външен вид благодарение на множеството си извити дизайнерски елементи, включително запазените за купеобразните автомобили – врати без рамки на прозорците. Още от базовото си ниво „The Next Ora Cat“ е оборудвана със задвижване на четирите колела и 19“ джанти, а благодарение на максималния въртящ момент от 680 Nm, автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за под 4,3 секунди.
Във фокуса на прожекторите е и флагманът „WEY COFFEE 01 PHEV“. С него GWM задава нов стандарт при plug-in хибридите. Автомобилът е с ненадминат автономен електрически пробег от 146 км., измерен по WLTP стандарта. Благодарение на икономичния 2-литров турбодвигател с вътрешно горене, общият пробег може да надхвърли 800 км. Освен със своя уникален пробег, модел Coffee 01 се отличава и с многообразието от интелигентни системи, вкл. смарт модул за управление, налични още от базовото ниво на оборудване, благодарение на които автомобилът постига 5 звезди в теста за безопасност на EURO NCAP.
През първата половина на 2023 година на европейският пазар се очаква да направи своя дебют и по-малкият представител от PHEV семейството на WEY – Coffee 02. Той ще бъде позициониран в C-SUV сегмента, като в базовата си конфигурация ще се предлага отново с широк набор от технологични системи и интелигентни асистенти за безопасност, по подобие на по-големия си брат – Coffee 01.
GWM официално заяви намеренията си за навлизане на европейския пазар по време на миналогодишното издание на „IAA Mobility “в Мюнхен. От този момент компанията интензивно подготвя навлизането си на двата най-големи и конкурентни автомобилни пазара – Германия и Франция, с две от общо петте си марки – WEY и ORA. В плановете на компанията се предвижда в началото на 2023 година, тя да разполага с около 60 продажбено-сервизни центрове само на територията на Германия.
Ангажираността и усилията на GWM за мащабно навлизане в Европа ясно показват, че развитието на европейския пазар е сред приоритетите за трансформирането на компанията от локален в глобален лидер, в производството и доставянето на нови автомобили.